بهترین قفل هوشمند یا قفل دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟ اول از همه برای اینکه یک دید درست نسبت به قفل دیجیتال داشته باشید فیلمی از یکی از مدل های این قفل های هوشمند ببینیم .

 

بهترین برند و مارک دستگیره هوشمند کدام است ؟

چگونه بهترین قفل هوشمند ایرانی را از بین ده ها مدل پیدا و انتخاب کنیم ؟ اصلا چرا باید برای متعلقات درب های یک آپارتمان از بهترین و با کیفیت ترین محصولات استفاده کنیم ؟ چرا باید بهترین دستگیره درب را برای اتاق ها و بهترین قفل دیجیتال و هوشمند را برای درب آپارتمان انتخاب کنید ؟

آیا شما هم قصد خرید یک قفل دیجیتال خوب و امن با آپشن های متفاوت را دارید ؟ آیا میخواهید بدانید برای یک قفل دیجیتال خوب باید چقدر هزینه کنید و چقدر برایتان صرفه اقتصادی دارد ؟چه قفل هایی امکاناتی مثل اثر انگشت ، تشخیص چهره ، کارتی ، اتصال به تلفن همراه را دارند ؟

اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سئوالات هستید تا پایان این نوشته را مطالعه کنید . نتایج خوبی به دست خواهید آورد .

ما در این نوشته ابتدا تعریفی از قفل های دیجیتال و ویژگی های این قفل ها را ارائه می کنیم و بعد از آن چند مدل از بهترین قفل های هوشمند و دیجیتال را به شما معرفی و امکانات فوق العاده آن ها را بررسی خواهیم کرد .

قفل هوشمند

شاید گاهی باید به جای بعضی از موارد ضروری که در یک ساختمان وجود داشته باشد که اتفاقا آن هم باید از بهترین کیفیت ها انتخاب شود کمی انتظار خود را برای یک زندگی امن و مدرن بالاتر ببرید .

مثلا وقتی شما می خواهید برای درب اتاق های خود دستگیره تهیه کنید به دنبال مدل های مختلف آن هستید و حتی در این راه به دنبال بهترین برند ها نیز می گردید .

مثلا دستگیره رزت بهریزان یا دستگیره پلاک بهریزان …

اما وقتی برای درب ورودی واحد به دنبال قفل و دستگیره هستید خود را رحت تر وارد دنیای مدرن می کنید با تکنولوژی روز که هم هوشمند است هم امن است و هم زیبا

بهتر است از قبل از هر چیز برای تعریف دقیق قفل هوشمند سری بزنیم به سایت alock از تولیدکنندگان معتبر این قفل ها در ایران .

در این سایت در تعریف قفل هوشمند آمده است :

قفل هوشمند یک دستگاه است که به لطف پیشرفت تکنولوژی مکانیزم مکانیکی و سنتی قفل‌ها را به حالت الکترونیکی تبدیل نموده و با حذف کلید فیزیکی، علاوه بر سهولت و راحتی در استفاده، امنیت بیشتری را نیز برای کاربر و محیط به ارمغان می‌آورد و انواع مختلفی دارد از جمله قفل اثر انگشتی، قفل تشخیص چهره، قفل دیجیتال رمزی.

شاید بشود گفت این بهترین و ساده ترین تعریف از قفل هوشمند است که می توان بهترین برداشت را از آن کرد .

بهترین قفل هوشمند

بهترین قفل هوشمند

بهترین قفل هوشمند و انتخاب از میان انبوه قفل هایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند کار ساده ای نیست.

قفل ها نیز تحت تأثیر پیشرفت های فناوری قرار گرفته و دیگر شکل و شمایل قدیمی گذشته را ندارند. در پی این تغییرات قفل های هوشمند روی کار آمدند و روز به روز بر تنوع آنها افزوده می شود. ابزارهایی الکترومکانیکی که برای محافظت از مکان های گوناگون کاربرد پیدا کرده اند.

یکی از ویژگی های بارز این قفل ها این است که صاحبشان می تواند با استفاده از اینترنت وای فای یا بلوتوث و با یک تلفن هوشمند آنها را از راه دور کنترل کند.

برای تأمین امنیت محل می توان از باز یا بسته بودن آن از همان راه دور اطمینان حاصل کرد.

بهترین قفل دیجیتالی به طور معمول به سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت یا سیستم وارد کردن رمز و کارت مجهز شده است. این قفل ها در مکان های مسکونی، اداری، اتاق سرور و مکان های امنیتی و همچنین استخرها و هتل ها کاربرد دارند.  

مشخصات و ویژگی های قفل های هوشمند

مهم ترین ارمغان دسترسی به بهترین قفل هوشمند تأمین امنیت بیشتر محل است.

این قفل ها در کل با قفل های مکانیکی قدیمی تفاوت های اساسی دارند. دیگر به کلید و دسته کلید برای باز کردن قفل ها نیاز نخواهد بود. تنها کسی می تواند از این قفل ها عبور کند که برای آنها شناسایی شده باشد. در واقع، می توان عبور و مرور افراد را به راحتی با وجود یک قفل هوشمند کنترل کرد.

به این ترتیب، درب ها تنها به روی کسانی باز می شوند که دسترسی موقت یا دائم به آنها داده شده باشد. ظاهر زیبای این قفل ها به هیچ وجه با قفل های قدیمی قابل مقایسه نیست. وقتی چنین قفلی در یک مکانی وجود داشته باشد، نشان دهنده مدرن بودن آن فضا است.

این قفل ها با برق کار می کنند و به طور معمول به باتری مجهز شده اند. موقع تمام شدن باتری به طور خودکار به برق اضطراری وصل می شوند. وقتی باتری ضعیف شود نیز دستگاه پیش از تمام شدن کامل آن هشدارهای لازم را می دهد. عمر باتری این دستگاه ها کوتاه نیست و به ۳ سال می رسد.

در بهترین مارک دستگیره هوشمند شاهد وجود یک کلید کمکی نیز خواهید بود که در مواقع لزوم بتوان با وارد کردن رمز قفل را باز کرد. به طور معمول برای باز و بسته کردن این قفل ها به گوشی هوشمند نیاز است.

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات قفل های هوشمند ضد آب بودن آنها است. در واقع، می توان از آنها در هر نوع آب و هوایی استفاده کرد. اما همه قفل ها به یک اندازه مقاومت ندارند و در دسترس داشتن یک راهنمای خرید قفل هوشمند می تواند در انتخاب مناسب کمک کننده باشد.

معرفی بهترین مدل های قفل هوشمند موجود در بازار

پیدا کردن بهترین قفل هوشمند به تحقیق نیاز دارد. برخی این قفل ها را به عنوان قفل آنلاین نیز می شناسند که البته آن هم برای خود ماجرایی دارد .

شرکت های ایرانی و خارجی متعدد و مدل های متنوعی از این قفل ها در بازار در دسترس هستند که می توان با توجه به نیاز و بودجه به سراغ یکی از آنها رفت.

فراموش نکنید که برای نصب و راه اندازی این قفل ها باید از افراد متخصص کمک گرفت تا بهترین عملکرد را از آنها انتظار داشت.

بهترین قفل هوشمند ایرانی

خوشبختانه در ایران نیز شرکت هایی هستند که این محصولات را تولید و با کیفیت و آپشن های حرفه ای مطابق و حتی بالاتر از استاندارد های جهانی وارد بازار می کنند .

قفل دیجیتال ایرانی alock

شرکت قفل و دستگیره هوشمند alock یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های حوزه تولید قفل و دستگیره هوشمند است که در این زمینه با ثبت اختراع مدلی از این قفل های دیجیتال وارد این بازار شده و به یکی از برندهای این حوزه تبدیل شده است .

ما در این نوشته چند مدل از بهترین و با کیفیت ترین مدل های این تولیدکننده ایرانی را به شما معرفی کرده و آن ها را بررسی می کنیم .

 قفل دیجیتال alock مدل p60

اولین مدل شگفت انگیز از محصولات بهترین قفل دیجیتال که در این نوشته معرفی می کنیم قفل هوشمند alock مدل p60+ است .

قفل هوشمند alock مدل p60

  • کار با نرم افزار ارتباط آنلاین این قفل برای همه کاربران ساده است و به همه آنها امکان کنترل حرفه ای قفل را می دهد.
  • به یک اسکنر اثر انگشت بیومتریک ۳۶۰ درجه نیز مجهز است.
  • بدنه آن مقاومت خوبی دارد و یک شیشه ضد خش و ضربه روی آن را پوشانده است.
  • این قفل را می توان از هر کجای دنیا با استفاده از گوشی هوشمند خود باز و بسته کرد.
  • از امکانات خاص این محصول می توان به اتصال آن به سیستم آیفون مرکزی و سیستم های اعلان و اطفای حریق اشاره کرد.
  • یکی از شگفت انگیز ترین امکانات این قفل هوشمند وجود تابع خیالی در آن برای ایجاد امنیت بیشتر است . نحوه کار تابع خیالی در این قفل اینگونه است که اگر شما مجبور به ورود با رمز در حضور افراد غریبه و نا آشنا هستید می توانید قبل و بعد از رمز اصلی خود به تعداد نامحدود عدد تصادفی یا پشت سر هم وارد کنید . قفل هوشمند خابلیت تشخیص رمز اصلی در میان این عددها را داشته و درب را بدون اینکه فرد نا آشنا رمز را درک کند باز می کند . 

بهترین قفل هوشمند ایرانی alock مدل p60+ مشکی رنگ

قفل دیجیتال alock مدل p60+ camera

قفل دیجیتال alock مدل p60 camera

  • قفل دیجیتال alock مدل p60 camera به دوربین مجهز است.
  • این مدل علاوه بر کار کردن با اثر انگشت و وارد کردن رمز و کارت دارای یک دوربین رنگی دید در شب نیز هست. این مدل از قفل های دیجیتال یکی از انواع بهترین قفل اثر انگشتی نیز محسوب می شود.
  • امکان برقراری تماس تصویری، فعال شدن دوربین بدون دست زدن به زنگ، دوربین مخفی و کارت حافظه از دیگر مشخصات این مدل هستند.

قفل هوشمند alock مدل P60+ pro 

قفل دیجیتال p60 pro alock

از دیگر مدل های بهترین قفل هوشمند می توان به قفل دیجیتال alock مدل P60 pro با ویژگی ها و آپشن های زیر اشاره کرد :

  • صفحه لمسی قفل دیجیتال alock مدل P60 pro از جنس شیشه ضد خش است.
  • وقتی کسی مقابل دستگیره می ایستد، حسگر حرکتی آن حضورش را تشخیص می دهد.
  • در صورتی که فرد از کاربران این مکان باشد درب برای او باز خواهد شد، و اگر نه، از او فیلم و عکس تهیه و در کارت حافظه ذخیره می شود.
  • ضمن این که حضور فرد ناآشنا در مقابل درب به اطلاع کاربران برنامه آن خواهد رسید.
  • مانیتور ۴ اینچی این مدل تصویری واضح را در اختیار کاربرانش می گذارد.
  • به طور خلاصه، همه رفت و آمدها سختگیرانه و منظم تحت کنترل خواهند بود.

قفل دیجیتال alock مدل S300

بهترین قفل هوشمند

  • قفل دیجیتال alock مدل S300 هم ویژگی های بسیار شاخصی دارد.
  • ضمن این که ظریف و زیبا طراحی شده است. این مدل را می توان بهترین قفل هوشمند ایرانی دانست که با قطعه های ساخت ژاپن تولید می شود.
  • همین مسئله موجب بالا رفتن عمر این محصول شده است.
  • این قفل قابلیت ذخیره ۲۰۰ نفر با رمز ۶ تا ۱۲ رقمی را دارد.
  • حتی امکان فعال کردن تأیید دو مرحله ای در مواقع لازم و تردد آزاد در زمان مهمانی ها وجود دارد.

قفل هوشمند alock مدل S550 

قفل هوشمند alock مدل s550

این مدل از قفل های نو و مدرن هم در فهرست بهترین قفل هوشمند جای می گیرند:

  • قفل دیجیتال alock مدل s550 از قفل های محبوب و پرطرفدار در بازار است.
  • ۳۰۰ نفر به راحتی می توانند برای این قفل به افراد آشنا تعریف شوند و بدون دردسر رفت و آمد کنند.
  • برای ورود امکان استفاده از ترکیبی از اثر انگشت و رمز و کارت وجود دارد.
  • گزارش ورود و خروج افراد با ذکر تاریخ و ساعت دقیق روی برنامه های گوشی های هوشمند قابل مشاهده است.
  •  

قفل دیجیتال alock مدل S350 

قفل دیجیتال alock مدل s350 black

  • قفل دیجیتال alock مدل s350 نیز ویژگی های قفل دیجیتال خوب را دارد.
  • طراحی آن بر اساس آناتومی دست صورت گرفته است.
  • از قابلیت های ویژه آن می توان به قابلیت ذخیره اثر انگشت ۱۰۰ نفر و تعداد ۳۰۰ کاربر مستقیم آفلاین اشاره کرد.
  • برای جلوگیری از هک شدن آن نیز ترفندهایی در آن تعبیه ش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهفروشگاهتماس با ما