معرفی قفل های آنلاین و مزیت آن ها

قفل آنلاین چیست و چه مزیت هایی دارد

قفل و دستگیره برای درب های ورودی و اتاق ها همیشه یکی از مهم ترین مراحلی است که علاوه بر مزایای بیشمار باید گفت به زیبایی خانه تان هم کمک می کنند .

وقتی می خواهید به دنبال بهترین دستگیره درب باشید باید بیشتر تحقیق کنید و نام برند های با کیفیت را از بین انواع برند ها بیرون بکشید .

مثلا دستگیره رزت بهریزان یکی از بهترین و زیباترین و مدرن ترین دستگیره ها را به بازار ارئه می کند اما در مورد درب های ورودی و استفاده از قفل در آن باید کمی بیشتر دقت نمود و در صورت موجودی شرایط از تکنولوژی روز دنیا هم در آن بهره برد .

قفل آنلاین قفلی است که به وسیله ولتاژ الکتریکی 12 ولت یا 24 ولت باز می شود و بسته شدن آن با کاربری است که از آن استفاده می کند و نیازی به نیروی الکتریکی ندارد.

با نصب این نوع قفل شما چیزی شبیه به قفل مکانیکی را بر روی درب مشاهده نمی‌کنید . در این نوع قفل به جای مشاهده یک قفل شبیه به آنچه که در قفل‌های آفلاین دیده می‌شود، بر روی درب فقط یک سنسور حرکتی که شباهت زیادی به چراغ LED دارد، به چشم می‌خورد.

با اینکه امروز در بازار انواع بهترین قفل هوشمند ایرانی و خارجی وجود دارند که امکانات این قفل آنلاین را نیز در کنار همه آپش های خود دارند ولی می توان از قفل های آنلاین هم برای امنیت بیشتر و کارایی راحت تر استفاده کرد .

در قفل آنلاین چند تکنولوژی در راستای هم و هماهنگ باید باهم به صورت آنلاین کار کنند تا پکیج موفقی از قفل آنلاین بدست بیاید که مهم ترین نکته در این سیستم می باشد.

کارکرد همزمان نرم افزار مطمئن و بدون باگ نرم افزاری و همچنین ارتباط دقیق و بدون خطا در ارتباط با کنترلرهای قفلها می تواند نقطه قوت یک پکیج قفل آنلاین باشد .

در واقع دستوری که نرم افزار توسط کد دیتا به قطعه الکترونیکی ارسال می کند را سخت افزار انتقال می دهد به قفل الکترونیکی و قفل با مدت زمان مشخصی که نرم افزار توسط کاربر سامانه مشخص کرده باز می کند.

در واقع اصطلاحی مثل قفل آنلاین برای این باب شده است که یعنی قفل در ارتباطی یکطرفه همیشه به صورت آنلاین با نرم افزار مدیریت در ارتباط است و در صورت قطع ارتباط، قفل آنلاین کارایی خود را از دست می دهد.

به صورت عام و خلاصه قفل آنلاین برای بهتر شدن مدیریت کمدها استفاده می شود و از بروز خیلی از خطاهای انسانی در مدیریت کمدها را می گیرد. برای همین بیشتر مدیران باشگاهها و مجموعه های ورزشی برای تجهیز مجموعه خود قفل آنلاین را انتخاب می کنند.

 

نحوه عملکرد قفل کمد آنلاین

قفل آنلاین از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است. هر یک از این قسمت‎ها ‎کارکرد مخصوص به خود را دارند.

به طور مثال در یک باشگاه ورزشی بخش نرم افزار بر روی کامپیوتر باشگاه قرار دارد. بخش سخت افزاری شامل قفل های الکترونیکی است که روی کمدهای رختکن نصب می شود.

تمام قفل ها از طریق یک کنترلر مرکزی، مدیریت می شود و سیستم بعد از اینکه از طریق نرم افزار، چهره، اثرانگشت یا لاکر را شناسایی کرد، فرمان باز کردن قفل را ارسال می کند.

قفل آنلاین به سادگی با امنیت بسیار بالا توسط یک کارت یا مچ بند و ریدر کنترل دسترسی میتوانند باز و بسته شوند.

انتخاب قفل های آنلاین باعث حذف مشکلاتی نظیر گم کردن کلید در مجموعه های ورزشی میشوند و دارای مزیتهای بسیاری از جمله امنیت و نظارت بالا،کاهش هزینه های نگهداری و توانایی بالای مجموعه بر تمرکز بر سرویس دهی به مشتریان خواهد شد.

ورزشکاران میتوانند به کافی شاپ یا بوفه یا بخشهای مختلف مجموعه ورزشی از جمله ماساژ درمانی و … مراجعه کرده و تنها توسط یک مچ بند که لوگوی سازمان شما در آن حک شده و کسر میزان شارژ از تمام بخشهای مجموعه به صورت جداگانه استفاده کنند.

 

قفل آنلاین چیست و چه مزیت هایی دارد

 

امکانات قفل آنلاین

از جمله مهمترین مزیت ها و امکاناتی که قفل آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت آمار و گزارشات مربوط به عملکرد کمدهای خصوصی و عمومی
  • افزایش امنیت در حفظ وسایل
  • مدیریت آسان و کنترل درب الکترونیکی لاکرها
  • مانیتورینگ و اجاره‌ی لاکر‎های ‎VIP به مشتریان
  • امکان ارائه‌ و مدیریت اعتبار مشتریان در استفاده از کمدها
  • قابلیت ثبت، ویرایش و حذف اطلاعات مربوط به کمدهای خصوصی
  •  این نوع قفل با برق کار می کند و به همین دلیل هزینه برای خرید باتری در آن متوقف می شود
  • هزینه‌ی استهلاک در این نوع قفل ها پایین است
  • با وجود روش تشخیص چهره و اثرانگشت، در این نوع قفل مشکل گم شدن لاکر وجود ندارد

پیشنهاد مطالعه :

قیمت دستگیره رزت ایرانی با گارانتی مادام العمر

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهفروشگاهتماس با ما